sobota, 16 marca 2013

1 Rozdział

1 września
*Angelika*
No i się zaczęło pierwszy dzień w nowej szkole, już się boję w poprzedniej szkole już byłam szarą myszką, a teraz wszyscy pewnie i tak nikt nie zwróci na mnie uwagi, ale to i by było lepiej bo nie chce, żeby ktoś się mną przejmował.  Teraz dokładnie wchodzę do sali gimnastycznej, podbiegła do mnie jakaś starsza kobieta o miłym uśmiechu i włosach białego koloru. Była bardzo miła, ale niestety zaprowadziała mnie i usadziła na samym środku między ciemną blondynką, a chłopakiem o czarnych włosach z miłym uśmiechem. Jednak nie zrobiłam takiej sensacji i się z tego cieszę. Na scene weszła pani dyrektor i zaczęła ględzić, dziewczyna, która siedziała obok mnie zajęła się kopaniem brązowowłosej dziewczyny. Ta jednak zdawała się nie reagować na koleżanke. Po akademi poszliśmy do klasy 3 dziewczyny  zwróciły na mnie uwagę i podeszły do mnie.
-Hej ja jestem Jessika a to Alice i Violetta- mówiła dziewczyna- która siedziała obok mnie na sali- wskazując na dziewczyny, które nie pewnie się uśmiechnęły.
-Hej- powiedziały
-Hej, ja jestem Angelika.
-Hmm...będziemy ci mówić Angi- uśmiechnęła się dziewczyna z brązowymi oczami i ciemnymi blond włosami, ponoć to była Alice. Do klasy weszła ta sama starsza pani, która mnie przywitała i zaczęła gadać. Nowo poznane dziewczyny wogóle nie słuchały jej gadania i tylko se gadały. Po pół godzinnej przemowie nauczycielki wszyscy rzucili się do wyjścia. Ja jedyna wyszłam z klasy ostatnia. Przed szkołą stały te trzy dziewczyny jak mnie zobaczyły podbiegły do mnie.
-Daleko mieszkasz?- spytała mnie brązowowłosa dziewczyna
-Emm...nie...a co?
-Możemy cię odprowadzić?- spytała Jessika
-Jasne- powiedziałam i ruszyłyśmy w stronę mojego domu. Dziewczyny okazały się być bardzo miłe i zabawne. Nie umiałam wziąść oddechu, bo cały czas, któraś z nich żartowała. Po 15 minutach śmiechu byłyśmy na miejscu.
-To do jutra- powiedziała jeszcze rozbawiona Jessi.
-Pa-krzyknęły Violetta i Alice
-Pa- odpowiedziałam. Weszłam do domu, tam nikogo nie było. Zrobiłam se obiad i zaczęłam oglądać telewizję.

*Rocky* 10:00
-Rocky, Ross wstawajcie- usłyszałem wołanie mamy i leniwie zwlokłem się z łóżka. Zeszłem na dół gdzie siedzieli już wszyscy oprócz Rossa, który pewnie tak jak ja miał zamiar sobie pospać.
-Musicie mnie udzić tak wcześnie? spytałem ziewając
-Jest 10 braciszku- powiedziała Rydel
-To mówie, że wcześnie- usiadłem przy stole- mamo zrobisz mi śniadanie?
-Eh... no dobrze, ale następnym razem nie zrobie- uśmiechnęła się do mnie mama. Do domu wpadł Elington.
-Cześć wszystkim- krzyknął- gdzie Ross?
-Śpi- powiedziałem
-Jeszcze śpi? Przecież musimy zrobić próbę ide go obudzić- powiedział Ell i poszedł na góre. Ja poszłem za nim, bo przecież mnie nie może to ominąć. Weszliśmy do pokoju Ross'a a ten sobie spał w najlepsze. Ratliff odsłonił okna, ale to nie pomogło, ja postanowiłem zabrać mu kołdrę i to podziałało.
-Ej oddawaj ja chce spać!- krzyknął młodszy
-To nie moja wina, że jesteś śpiochem, a teraz masz iść na dół i coś zjeść bo będzie próba.
-Ehhh- westchnął i wstał. Potem oby dwaj zjedliśmy śniadanie. Około 12 robiliśmy wszyscy próbę zagraliśmy kilka naszych piosenek. Po próbie postanowiliśmy iść na pizze.

*Angelika*
Około 13 ktoś zapukał do drzwi, otworzyłam, a tam stały Jessika, Alice i Violetta. Zaprosiłam je do środka, jednak one odmówiły i powiedziały, że zabierają mnie na pizze. Szłyśmy tak przez około 10 minut i cały czas się śmiałyśmy. W pizzeri też cały czas się śmiałyśmy, gdy do pizzeri wpadła jakaś piątka roześmiana w niebogłosy. Była to czwórka chłopaków i jedna dziewczyna.

***
I jak? To mój pierwszy rozdział, więc prosze o wyrozumiałość :)
 Wiem, że krótki, ale spróbuje pisać dłuższe.

4 komentarze:

  1. super! jesteś nowa i rozumiem :) bardzo mi się podoba, ale zamiast "se" pisz "się", a zamiast "zeszłem" to "zszedłem"...
    Tle ode mnie czekam na next ;)) buźka :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zapowiada :D czekam co będzie dalej
    Zapraszam do mnie alisonilaurentis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uhu fajny rozdział i mam pytanko, wiem, że w szkole będziesz pisać i moge przedpremirowo czytać?? xDD

    OdpowiedzUsuń